Tak jsem to prohlédl skrz naskrz a musím bohužel konstatovat, že mi zcela uniká marketingový záměr tohoto podniku.
Narozdíl od Dzina mi nepřekáží označení červených čajů jako čaje černé (už jsme se tu kdysi na tohle téma taky někde kousli, že?
), ale ten zbytek informací je na úrovni roku 2000. Skoro mi to připadá, že je to pokus o další aplikaci "projektu Oxalis".
Abych jen tak planě nekecal. V brněnském Tesco jsem v tomto obchodě několikrát koupil čaj. Cena odpovídala kvalitě, resp. nebyl jsem zklamán. Dlužno říci, že jsem kupoval čaj běžný, pro neslavnostní pití. Budu li potřebovat něco speciálního (a tím taky dražšího), poohlédnu se jinde.
PS: Jsem v podstatě velmi konzervativní. Ačkoli pokud se setkám s nějakým skutečně unikátním přístupem, něčím skutečně novým, nechám se vyprovokovat ke změně.