Náhrada za kávu: Který čaj?

<<

nanuqcz

Uživatelský avatar

Začátečník
Začátečník

Příspěvky: 3

Registrován: 15. 10. 2013 14:09

Příspěvek 15. 10. 2013 14:39

Náhrada za kávu: Který čaj?

Ahoj,
v posledních týdnech jsem si hodně oblíbil pití kávy. Pomáhá mi se soustředit několik hodin při práci (jsem programátor) a zároveň mi strašně moc chutná (spíš kvůli tomu, že do ní dávám hodně mléka, než kvůli samotné kávě).

Pití velkého množství kávy ale asi na zdraví moc nepřidává. Hledám proto náhradu ve formě čaje se srovnatelnými povzbuzujícími účinky. Který by byl dobrý i s mlékem :-) Snažil jsem se procházet obchody a hledat na obalu ve složení množství kofeinu - no ani na jednom čaji z desítek, mnou prohledaných, jsem tuto hodnotu nenašel. Jaký čaj byste mi tedy doporučili?

Díky moc za tipy

P.S. Radši bych klasický pytlíkový čaj, než sypaný (kvůli jednoduchosti přípravy), ale není to vůbec podmínkou.
<<

Jamo

Čajomil
Čajomil

Příspěvky: 449

Registrován: 25. 9. 2012 17:01

Bydliště: Praha(teda nedaleko)/Presov (SR)

Příspěvek 15. 10. 2013 15:10

Re: Náhrada za kávu: Který čaj?

chces poriadny kofeinovy kopanec? skor ako caj skus Mate, obsahu latku bodobnu kofeinu a robia sa aj s roznymi prichutami, malo by to byt o polovicu silnejsie ;-)
pokial chces caj pit silou mocou s mliekom skus nejaky "lepsi" pytlikovany assam, cejlon pripadne nejake anglicky sa tvariace zmesky
ak mas nadhernu manzelku ocarujucu milenku ak vlasnis skvele auto ak nemas problem s danovym uradom ak vzdy ked vyjdes von na ulicu svieti na teba jasne slnko a ludia sa na teba usmievaju...
je cas skoncit s narkotikami
<<

nanuqcz

Uživatelský avatar

Začátečník
Začátečník

Příspěvky: 3

Registrován: 15. 10. 2013 14:09

Příspěvek 15. 10. 2013 15:22

Re: Náhrada za kávu: Který čaj?

Radši bych něco, čeho můžu vypít hodně :-) Tzn. aby tam bylo kofeinu nejlépe o něco méně, než v kávě.