Jaké máte kolo?
CreAtive_34 píše:no nevím jak to máš na kole ty, ale já měl řazení jako část gripu, takže tak do úrovně ukazováčku jsem držel řadič
btw: palec sundaváš, ale řídla pořád držíš pevně
Měl jsem nekolik kol s GS, a meli dostatečne dlouho riditka, na GS je ruka jen na čas řazeni, je nesmyl ji tam mít neustále, to se pak nedivim
Bez palce nemůže být nikdy uchop pevny je to jediný a nejsilnější prst co drží ridítka zespoud a vytváří protitlak oproti celé dlani. Takže je to skoro 50% uchopu.
Čaj nespojuje jen kultury, ale lidi a hlavně jejich duše...
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Dzin Tea Racer píše:CreAtive_34 píše:no nevím jak to máš na kole ty, ale já měl řazení jako část gripu, takže tak do úrovně ukazováčku jsem držel řadič
btw: palec sundaváš, ale řídla pořád držíš pevně
Měl jsem nekolik kol s GS, a meli dostatečne dlouho riditka, na GS je ruka jen na čas řazeni, je nesmyl ji tam mít neustále, to se pak nedivim
Bez palce nemůže být nikdy uchop pevny je to jediný a nejsilnější prst co drží ridítka zespoud a vytváří protitlak oproti celé dlani. Takže je to skoro 50% uchopu.
Ja mam take ruku castecne na razeni, a kdyz ji odsunu abych se o to neopirala a nechtene neradila tak ak musim v "krizove" situaci prehmatnout celou rukou to take neni nejlepsi. A hlavne pro razeni musim uvolnit stsk ruky abych ji mohla otocit, to u pacek nemusis, tam se porad pevne drzis, jen mensim poctem prstu. U GS musim stisk povolit.
Niú bù yǐ shu bù néng àn niú tóu dī
Krávu přivedete k vodě, ale nedonutíte ji pít.
Krávu přivedete k vodě, ale nedonutíte ji pít.
Tak jako tak GS byl prave kvuli pevnejsimu uchopu navrzen Přehmátnout? Posunout ruku jen a hlavne všechny prsty jsou na řiditku neexistuje aby palec co drži pul uchopu povolil. Zkus zmenit techniku a uvidíš. Já u GS neuvolnuji stisk u páček povolíš minimálně 50% síly když opusti palec řidítko.
Čaj nespojuje jen kultury, ale lidi a hlavně jejich duše...
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
tak do tohohle flamu vám nepolezu. vozil jsem gripy, ted mám rapidfire a neumím říct, co je lepší. řadí oboje. nejraději mám stejně silníční dualcontrol, tam nemusím vůbec přechytávat.
moni: pokud jezdíš i v lese a kořeny, tak na crosse zapomen - velice rychle bys zničila vidlu - ty crossový párátka nic nevydrží. poohlídni se po klasickým bajku. v tom vlákně z bikefora, které jsem dával na předchozí straně je docela pěknej výběr, takže hurá do toho
moni: pokud jezdíš i v lese a kořeny, tak na crosse zapomen - velice rychle bys zničila vidlu - ty crossový párátka nic nevydrží. poohlídni se po klasickým bajku. v tom vlákně z bikefora, které jsem dával na předchozí straně je docela pěknej výběr, takže hurá do toho
2 Doom: A zrovna tvuj názor mě zajímal Ty si jezdil prece na kole asi rok prřed tím než si začal chodit ne?
Každopádně tady zajímavej članeček... Jinak po Praze Ti Monishko stačí cokoliv
Každopádně tady zajímavej članeček... Jinak po Praze Ti Monishko stačí cokoliv
Čaj nespojuje jen kultury, ale lidi a hlavně jejich duše...
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Doom píše:tak do tohohle flamu vám nepolezu. vozil jsem gripy, ted mám rapidfire a neumím říct, co je lepší. řadí oboje. nejraději mám stejně silníční dualcontrol, tam nemusím vůbec přechytávat.
moni: pokud jezdíš i v lese a kořeny, tak na crosse zapomen - velice rychle bys zničila vidlu - ty crossový párátka nic nevydrží. poohlídni se po klasickým bajku. v tom vlákně z bikefora, které jsem dával na předchozí straně je docela pěknej výběr, takže hurá do toho
No vicemene jezdim jen po silnici a chodniku (tady vedou cyklostezky po chodnicich hodne). To kolo co jsi mi poslal se mi ale velmi libi. Nicmene jak rikam, necekam, ze budu kupovat pred koncem roku. Na tereni jizdu muzu porad pouzit ten vrak co na nem jezdim ted . Ale diky za tip fakt se mi libi. Nerozumim tomu, ale to je jedno ... neni tezke, je jednoduche, hezke. Jezdila jsem na tom tatove horskem po silnici hodne a je to hotove utrpeni, v terenu samozrejme pohadka, ale vylozene chci mit i kolo na silnici.
Niú bù yǐ shu bù néng àn niú tóu dī
Krávu přivedete k vodě, ale nedonutíte ji pít.
Krávu přivedete k vodě, ale nedonutíte ji pít.
CO se týká toho řazení a kola celkově tak grip shift na horské určitě, ne cross to asi není třeba Ono kolikrát záleží více na pláštích a brzdách než na řazení.
Čaj nespojuje jen kultury, ale lidi a hlavně jejich duše...
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
moni, pokud to teda chceš hlavně na město a občas na nenáročný přesuny po silnicích, potom by ten supí cross byl ideální.
výhody? řazení je integrovaný v zadní nábě, takže se dá použít masivní řetěz, který se neopotřebuje tak rychle, jako úzké řetězy u klasického řazení. má to 8 rychlostí, což je tak akorát. nemusíš se drbat s nějakým štelováním.
absence odpružené vidle taky zjednoduší servis a ušetříš dobrý kilo a půl. na město ideální. pokud bys zkousla to řazení gripshift
dzin: přiznám se, že taky víc preferuju rapidfire před gripem. občas se mi taky stalo, že jsem nechtě přeřadil - ale gripy jsou zas jednoduchý a trvanlivý řazení. rapidfire je přece jenom složitějsí mechanismus.
výhody? řazení je integrovaný v zadní nábě, takže se dá použít masivní řetěz, který se neopotřebuje tak rychle, jako úzké řetězy u klasického řazení. má to 8 rychlostí, což je tak akorát. nemusíš se drbat s nějakým štelováním.
absence odpružené vidle taky zjednoduší servis a ušetříš dobrý kilo a půl. na město ideální. pokud bys zkousla to řazení gripshift
dzin: přiznám se, že taky víc preferuju rapidfire před gripem. občas se mi taky stalo, že jsem nechtě přeřadil - ale gripy jsou zas jednoduchý a trvanlivý řazení. rapidfire je přece jenom složitějsí mechanismus.
ještě k těm MTB dual control - nedávno jsem měl tu čest s dualy LX a musím konstatovat, že mě vůbec, ale vůbec nenadchly. absolutně mi nesedly do ruky - pořád někam natahovat prsty. asi bych si zvykl, ale pokud bych nemusel, do DC bych nešel.
z mého pohledu se bajkovej dual moc nepovedl, silniční je krásně pohodlnej, MTB nikoliv
a sežerte mě :-D
z mého pohledu se bajkovej dual moc nepovedl, silniční je krásně pohodlnej, MTB nikoliv
a sežerte mě :-D
Tak mam moznost koupit Trek 6300, lonsky model, za nejakych 16.500. Co vy na to? Mam do nej jit? S tim ze bych si koupila i jine plaste podle predpokladaneho uziti kola. Sedela jsem na nem a musim rict, ze je mi velmi pohodlne. Ale nejela jsem, pac dnes lilo.
Niú bù yǐ shu bù néng àn niú tóu dī
Krávu přivedete k vodě, ale nedonutíte ji pít.
Krávu přivedete k vodě, ale nedonutíte ji pít.
to je nové kolo ve výprodeji nebo jeté?
modely 2009 jsou v obchodech kolem 20000
mě se tam nepozdává kombinace vidlice Dart3, která má tenké vnitřní nohy, a hydraulických brzd - vidla tím bude dost trpět při intenzivním brždění.
s náboji M475 taky nemám dobré zkušenosti - rády se samovolně rozeštelovaly vůle v konusech...
otázkou je, jestli se v ceně < 20k dá najít něco jiného
zkus kouknout na bike-forum, možná se to tam řeší
modely 2009 jsou v obchodech kolem 20000
mě se tam nepozdává kombinace vidlice Dart3, která má tenké vnitřní nohy, a hydraulických brzd - vidla tím bude dost trpět při intenzivním brždění.
s náboji M475 taky nemám dobré zkušenosti - rády se samovolně rozeštelovaly vůle v konusech...
otázkou je, jestli se v ceně < 20k dá najít něco jiného
zkus kouknout na bike-forum, možná se to tam řeší
Doom píše: předpokládám, že nevážíš víc jak 85 kilo...
na běžný ježdění by to mělo stačit.
To má takový vliv ta váha? To by mělo jít taky nastavit tuhosti přepětí ne?
Čaj nespojuje jen kultury, ale lidi a hlavně jejich duše...
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
nejde o citlivost vidlice a její nastavení předpětím pružiny, ale o její tuhost. čím tenší má vnitřní nohy, tím víc vidlice trpí na krut při brždění - zvlášť u kotoučové brzdy, která působí jenom na jednu stranu
moni: ten trek 6500 (předpokládám, že model 2008) vypadá podstatně líp. tam už je Tora s 32mm nohama, ta už není tak málo tuhá jako dart s 28mm - pokud máš možnost, kup spíš ten vyšší model
bude s V-čkama nebo na kotoučích?
moni: ten trek 6500 (předpokládám, že model 2008) vypadá podstatně líp. tam už je Tora s 32mm nohama, ta už není tak málo tuhá jako dart s 28mm - pokud máš možnost, kup spíš ten vyšší model
bude s V-čkama nebo na kotoučích?
Tak já to srovnávám s nastavením motorky Něco to má společneho, tam nastavuji podvozek kompletne, přepetí, útlum a odskok...
Čaj nespojuje jen kultury, ale lidi a hlavně jejich duše...
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Používám DROPBOX ZDARMA na ukládání fotografií, dokumentů a záloh.
Budete přesměrování na stránku HLEDÁNÍ kde je dole na tlačítko DONATE.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků